Мої напрацювання


МаТЕМАТИЧНА СКАРБНИЧКА

Вагончик. Числа у межах 100 відкрити
Вирази та задачі відкрити
Відкр.урок Рукавичка відкрити
Віршовані математичні задачі відкрити
Гра «Встав число» (пдф-формат) відкрити
Гра Будиночки для звірят(10) ! відкрити
Задачі на знаходження суми і остачі 1 кл. НУШ відкрити
Картки з математики  із завданнями відкрити
Картки із задачами відкрити
Картки математичні Microsoft Word відкрити
Математична вікторина відкрити
Математична казочка відкрити
Математичний потяг відкрити
Математичні вирази на дві дії відкрити
Математичні картки (овочі, фрукти) для розрахунку кількості відкрити
Математичні картки (різні тваринки) для розрахунку кількості відкрити
Рахунок десятками відкрити
Склад числа 10 ! відкрити
Усний рахунок. Квіти (математика + я досліджую світ) відкрити

читацька СКАРБНИЧКА

Види читання відкрити
Вчимося читати з казковими героями відкрити
Для формування навичок читання відкрити
Допоможи Вінні Пуху (читання по складах) відкрити
Збірка цікавих вправ та дидактичних ігор  з читання відкрити
Ігри для читання відкрити
Картки для читання. Фотооко відкрити
Картки з читання 1 кл відкрити
Літери-пазли відкрити
Система дидактичних ігор на уроках читання відкрити
Склади. Картки для читання відкрити
Тексти для перевірки техніки читання відкрити
Тексти з картинками для читання відкрити
Тренажер для читання відкрити
Читання з малюнками відкрити


мовнА СКАРБНИЧКА

Гра_Лабіринт для засвоєння алфавіту відкрити
Дидак. гра_Пошук частини слова відкрити
Звуковий аналіз слів відкрити
Основні види каліграфічних з'єднань відкрити                   


лего СКАРБНИЧКА

Гра з цеглинками  про спорт відкрити
Математика з LEGO відкрити
Математика з цеглинками LEGO відкрити
Математичний тренажер відкрити
Математичні задачі з LEGO (птахи) відкрити
Поставити потрібний знак (презентація) відкрити



щоденні 3 та 5

Картинки для щоденних 5 (види читань) відкрити
Щоденні 3. матем. самостійно відкрити
Щоденні 3. Математика (письмово) відкрити
Щоденні 3.Матем. з другом відкрити


Прізвище, ім’я,
по батькові

Назва навчального закладу

Адреса

Опис навчального проекту
Назва проекту
Ми гноми-економи
Тема
Як зберегти тепло і світло у нашому домі
Актуальність
Питання виховання бережливого ставлення до електроенергії і тепла завжди було актуальним.
 Мета
ü вчити учнів знаходити і систематизувати інформацію про природні ресурси, їх значення для Землі, вчити економи воду, світло, тепло;
ü аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень за довкіллям; розвивати спостережливість, допитливість;
ü виховувати бережливе ставлення до води, світла, тепла.
Завдання
ü Сформувати розуміння у дітей важливості економії тепла і світла;
ü знайти різні способи економії тепла і світла.
Тип проекту
Пошуково інформаційний
Учасники проекту

Тривалість проекту
3 тижні
Стислий опис проекту
Навчальний проект «Ми гноми-економи» розрахований для учнів 3 класу відповідно до програми з предмета «Природознавство». Проект передбачає ознайомлення з важливими аспектами збереження енергії, ознайомлення з способами економії світла і тепла.
План реалізації проекту
Основні питання

Для чого потрібно економити тепло і світло?
Як можна економити енергію вдома?

Діяльність учителя
На початку проекту






В ході проекту





Наприкінці проекту

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;
2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів з темою, завданнями, формами оцінювання;
3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.
1.Консультує учнів під час роботи над проектом;
2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;
3. Готує учнів до публічної презентації.
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);
2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).
Діяльність учнів
На початку проекту














В ході проекту







Наприкінці проекту
1.Знайомляться з темою і завданнями;
2.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи;
І група – досліджує джерела отримання електроенергії і тепла, створює презентацію.
ІІ група – досліджує, чому потрібно берегти  електоенергію і тепло.
ІІІ група – збирає матеріал про способи збереження світла і тепла вдома, створює пам’ятки.
3.Знайомляться з формами оцінювання.

1.Виконують творчі завдання;
2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;
3. Готуються до публічної презентації своєї роботи;
4.Запрошують на презентацію гостей.

1.Презентують свою роботу;
2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)
Форми та критерії
оцінювання
Вхідне



Поточне





Підсумкове
Мета:визначення навчальних потреб учнів;
Форма:таблиця З-Х-Я-Д, структуроване інтерв’ю.
Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:
Форма: тести, консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та групп, структуроване інтерв’ю.
Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи;
Форма: таблиця З-Х-Я-Д; структуроване інтерв’ю, самооцінка.
Очікувані результати
Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей розуміння необхідності економити світло і тепло, вміння працювати в групах, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників, презентація, пам’ятки.

Пернаті друзі (Міні-проект) 2-Б клас
Головна »  Самоврядування »  Міністерство милосердя »  Архів »  Пернаті друзі (Міні-проект) 2-Б клас
Тема: Пернаті  друзі  (Міні –проект)

Клас: 2-Б

Вчитель:  Філімонова І.В.

Навчальна мета та очікуванні результати:
- поглибити знання дітей про життя птахів;
- продовжувати формувати уявлення про осілих та перелітних птахів;
- вчити виступати перед аудиторією;;
- формувати вміння висловлювати думки : уміння працювати з довідковою;
- розвивати навички роботи в групі;
-  виховувати бережливе ставлення до природи, чуйність, милосердя, усвідомлення того, що життя пернатих друзів може залежати від людини.

Тип проекту: груповий, середньотривалий.

Навчальні предмети: «Я і Україна», трудове навчання

Склад учнівського проекту: учні, класовод, батьки.

Етапи роботи над проектом
І. Підготовчий етап
Визначення та обговорення з дітьми тем та завдань проекту.
На уроці «Я і Україна» діти часто цікавились чому птахи восени відлітають в теплі краї, чим живляться ті які залишаються зимувати , як піклуватися про наших пернатих друзів.
У чому полягає задум
Для чого це потрібно
Дізнатися якомога більше
про птахів, навчитися їм допомагати взимку, будувати годівнички
Виховувати любов до живої природи дбайливе ставлення, до птахів, бажання виготовлювати годівнички, шпаківні
ІІ. Планування діяльності
1. Ознайомлення з життям осілих та перелітних птахів.
2. Проведення комбінованого уроку з « я і Україна», трудового навчання.
3. Обговорення та визначення ключових питань.
4. Визначення складу учасників.
5. Об'єднання учнів у творчі групи. Розподіл обов'язків між учасниками.
6. Визначення джерела потрібної інформації (бібліотека, Інтернет).
7. Висловлення пропозицій щодо форми представ¬лення результату (виставка малюнків, рефератів, годівничок, екскурсія).
8. Індивідуальні та групові консультації дітям, залучання батьків до виготовлення годівничок.
9. Звіт учасників про проведену роботу.
Завдання для груп
Група
Завдання
1 група
Збір інформації про життя осілих птахів
2 група
Збір інформації про життя перелітних птахів
3 група
Інформація про корм, який можна підготувати для птахів восени
4 група
Інформація про будування годівничок
ІІІ. Захист проекту
1. На уроці з трудового навчання-демонстрація годівничок.
2. Виступ з рефератом про птахів. Екскурсія до парку для прилаштування годівничок.



Прізвище, ім’я,
по батькові

Назва навчального закладу

Адреса

Опис навчального проекту
Назва проекту
Добра справа для природи
Тема

Актуальність
Формування гуманного ставлення до природи – основне завдання екологічного виховання, яка реалізується шляхом розвитку в дітях співчуття, співпереживання і співчуття до всіх живих істот на планеті. Людина – частина природи, але найчастіше саме він робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників. Діти особливо вразливі і чуйні, тому активно включаються у всі заходи щодо захисту тих, хто цього потребує. Важливо показати дітям, що люди займають більш сильну позицію по відношенню до світу природи (наприклад, рослини зів'януть без поливу, птиці взимку загинуть від холоду без годівлі). Тому нам слід спрямувати всі зусилля на те, щоб усе живе на землі розвивалося і приносило радість (наприклад, ранковий спів птахів під вікном буде приємно тим, хто їх годував взимку, а квітучий квітка на вікні порадує тих, хто його поливав).
 Мета
ü збагатити знання учнів про охорону тварині рослин рідного краю;
ü розвивати спостережливість, кмітливість, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
ü виховувати любов до природи, турботливе ставлення до тварин і рослин.
ü формувати у дітей екологічної культури, дбайливогоставленнядо природи.
ü сприяти виробленню активноїжиттєвої позиції, прагнення до здійснення громадянських дій.
ü залучити учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.
ü  
Завдання
ü Сформуати уявлення про моральну, естетичну, пізнавальну, валеологічну, практичну цінність природи для людей.
ü З’ясувати фактори, які загрожують природі, запропонувати шляхи збереження природних багатств.
ü  Виховувати почуття  відповідальності за природу рідного краю, країни, прагнення берегти, примножувати, охороняти природу.
ü Розвивинути пізнавальний інтерес до вивчення природи.
Тип проекту
Дослідницько-пошуковий
Учасники проекту
Учня 3 класу
Тривалість проекту
3 тижні
Стислий опис проекту
Навчальний проект «Добра справа для природи» розрахований для учнів 3 класу відповідно до програми предмета «Природознавство». Проект передбачає ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю та способами зарадити їм.
План реалізації проекту
Основні питання


Природа рідного краю.
Як діяльність людей впливає на природу?
Що кожен з нас може зробити задля збереження природи рідного краю?

Діяльність учителя
На початку проекту






В ході проекту





Наприкінці проекту

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;
2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів з темою, завданнями, формами оцінювання;
3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.
1.Консультує учнів під час роботи над проектом;
2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;
3. Готує учнів до публічної презентації.
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);
2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).
Діяльність учнів
На початку проекту









В ході проекту







Наприкінці проекту
1.Знайомляться з темою і завданнями;
2.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи;
1 група: досліджує повітря
2 група: досліджує воду
3 група: досліджує ґрунт

3.Знайомляться з формами оцінювання.

1.Виконують творчі завдання;
2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;
3. Готуються до публічної презентації своєї роботи;
4.Запрошують на презентацію гостей.

1.Презентують свою роботу;
2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)
Форми та критерії
оцінювання
Вхідне



Поточне





Підсумкове
Мета:визначення навчальних потреб учнів;
Форма:таблиця З-Х-Я-Д, структуроване інтерв’ю.
Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:
Форма: тести, консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та групп, структуроване інтерв’ю.
Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи;
Форма: таблиця З-Х-Я-Д; структуроване інтерв’ю, самооцінка.
Очікувані результати
Результатом роботи над проектом буде сформованість ціннісного ставлення до природи, мотивів на збереження та примноження природних багатств, прагнення жити в гармонії з природою, практична допомога природі.



Навчальний проект
Прізвище, ім’я,
по батькові

Назва навчального закладу

Адреса

Опис навчального проекту
Назва проекту
Людина має творити добро
Тема

Актуальність
Питання виховання дитини засобами української народної пісні цікавило педагогів у всі часи. Сьогоднішні діти – це майбутнє України. Школа закладає основи патріотизму, моральності, працелюбності, людської гідності, високі людські чесноти. Всі ці почуття знайшли своє відображення в народній пісні. На жаль, у наш час стрімкого розвитку науки і техніки, комп’ютерізації спостерігаємо багато недоліків у формуванні цих якостей в школярів. Тому відродження і впровадження в навчально-виховний процес кращих зразків українського фольклору є актуальною проблемою сьогодення. Важливо донести дітям для чого ми вивчаємо культурну спадщину своєї країни, наскільки важливо набувати тих чи інших знань про державу, в якій ми живемо.
 Мета
§    створити в шкільній родині творчу, дієву атмосферу популяризації      доброчинності;
§    формувати в дітей ціннісне ставлення до власного життя, до інших             людей, почуття чуйності, тактовності, здатності до співпереживання;
§    виховувати бажання жити у світі добра, розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються у житті, заохочення до добрих вчинків і корисних справ.
Завдання
§   З’ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя»;
§   Ознайомити учнів з людськими чеснотами;
§   Аргументувати переваги добрих вчинків;
§   Викликати бажання творити добро і уникати злих вчинків;
§   Виховувати почуття гідності, чуйності, доброти, любові до ближніх.
Тип проекту
Інформаційно-творчий
Учасники проекту
Учні 3 класу
Тривалість проекту
1 тиждень
Стислий опис проекту
Тема даного уроку покликана допомогти учням з'ясувати сутність понять «добро», «доброта», «милосердя» як принципів людського буття; навчити учнів критично ставитися до своїх вчинків та вчинків інших людей, аналізувати матеріал з різних джерел і самостійно робити правильні висновки; розвивати почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності, спонукати творити добро, бути милосердним, уникати злих вчинків.
План реалізації проекту
Основні питання
Ключове питання:

Тематичне питання:



Змістові питання:


Чи повинні люди творити добро?

Чому потрібно робити добро?


Що таке добро?
Що таке доброта?
Що таке милосердя?
Діяльність учителя
На початку проекту






В ході проекту





Наприкінці проекту

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;
2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів з темою, завданнями, формами оцінювання;
3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.
1.Консультує учнів під час роботи над проектом;
2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;
3. Готує учнів до публічної презентації.
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);
2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).
Діяльність учнів
На початку проекту








В ході проекту























Наприкінці проекту
1.Знайомляться з темою і завданнями;
2. Визначають джерела інформації;
3.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи;
4.Знайомляться з формами оцінювання.


1.Виконують творчі завдання:
 Група «Журналісти» проводить опитування працівників школи, учнів та батьків.
Група «Літератори» шукає  твори про добро та опрацьовує їх.
Група «Шукачі народних скарбів» збирає  приказки та прислів’я про добро і пояснити їх значення.
2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;
3. Готуються до публічної презентації своєї роботи:
Група «Журналісти» створює буклет «Що таке добро?
Група «Літератори» готує виставку книг - творів про добро, інсценізацію творів В.О. Сухомлинського.
Група «Шукачі народних скарбів» готує презентацію приказок про добро з ілюстраціями до них.
4.Запрошують на презентацію гостей.

1.Презентують свою роботу;
2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)
Форми та критерії
оцінювання
Вхідне



Поточне





Підсумкове
Мета: визначення навчальних потреб учнів;
Форма: структуроване інтерв’ю.

Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:
Форма: консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та груп, структуроване інтерв’ю.
Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самооцінювання презентації групової роботи;
Форма: структуроване інтерв’ю, самооцінка.
Очікувані результати
Результатом роботи над проектом буде розуміння дітьми сутності понять «добро», «доброта», «милосердя» як принципів людського буття;  сформованість у дітей вміння працювати в групах, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників, буклет «Що таке добро?», виставка книг, презентація.


Навчальний проект
Прізвище, ім’я,
по батькові

Назва навчального закладу

Адреса

Опис навчального проекту
Назва проекту
Мої досягнення
Тема

Актуальність
Проект навчить дітей досягати своєї мети та поставлених цілей, сформує соціальну та комунікативну компетенцію; виховуватиме прагнення до саморозвитку; надасть можливість учням розповісти про свої інтереси, хобі та презентувати власні успіхи і досягнення
 Мета
§    Вчити дітей  досягати своєї мети та поставлених цілей;
§    формувати соціальну та комунікативну компетенцію;
§    виховувати прагнення до саморозвитку;
§    дати можливість учням розповісти про свої інтереси, хобі та презентувати власні успіхи і досягнення
Завдання
§  Створення ситуації успіху для кожної дитини:
§  Підвищення самооцінки та впевненості у своїх можливостях;
§  Розкриття індивідуальних здібностей кожної дитини;
§  Формування установки на творчу діяльність та вмінь творчої діяльності;
§  Розвиток мотивації подальшого зростання;
§  Формувати вміння аналізувати власні інтереси, уподобання, спріввідносити їх з реальними можливостями.
Тип проекту
Навчально-пізнавальний, творчий (індивідуальний)
Учасники проекту
Учні 4 класу
Тривалість проекту
1 тиждень
Стислий опис проекту
Навчальний проект «Мої досягнення» розрахований для учнів 4 класу відповідно до програми предмету «Я у світі».  Проект спрямований на формування вміння постановки мети та цілей, виховання прагнення до саморозвитку, а також розширення і збагачення пізнавального досвіду у роботі з портфоліо.
План реалізації проекту
Ключові питання
Що  потрібно людині, щоб вона змогла вирости, навчатися, стати розумною, досягти успіху?
Як розкрити свої здібності і таланти?
Як стати успішною людиною?
Діяльність учителя
На початку проекту






В ході проекту






Наприкінці проекту

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;
2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів з темою, завданнями, формами оцінювання;
3. Проводить бесіду з учнями про людину та її неповторність.

1.Консультує учнів під час роботи над проектом;
2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;
3. Готує учнів до публічної презентації.
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);
2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).
Діяльність учнів
На початку проекту






В ході проекту








Наприкінці проекту
1.Знайомляться з темою і завданнями;
2. Обирають шаблон портфоліо, знайомляться з розділами та способами оформлення
3.Знайомляться з формами оцінювання.

1.Виконують творчі завдання;
2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;
3. Готуються до публічної презентації своєї роботи – створюють портфоліо;
4.Запрошують на презентацію гостей.

1.Презентують свою роботу;
2. Створюють колективно презентацію «Наш талановитий клас»
3.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)
Форми та критерії
оцінювання
Вхідне



Поточне





Підсумкове
Мета:визначення навчальних потреб учнів;
Форма: структуроване інтерв’ю.

Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:
Форма: консультації за індивідуальними графіками роботи учнів, структуроване інтерв’ю.
Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи;
Форма: структуроване інтерв’ю, самооцінка.
Очікувані результати
Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей вміння індивідуально  працювати, виявляти свої здібності і уподобання, вмотивованісь учнів до саморозвитку, вміння учнів створювати портфоліо, індивідуальні учнівські портфоліо, презентація «Наш талановитий клас».






















2 комментария:

  1. Молодчинка! Дуже багато напрацьовано матеріалу для щоденного використання у роботі. Дякую.

    ОтветитьУдалить
  2. НАЖАЛЬ БЛОГ НЕ МОЖЕ ВІДОБРАЗИТИ ВСІ ВАШІ ЗНАННЯ, УМІННЯ. АЛЕ МИ ЗНАЄМО ВАШУ ТВОРЧУ МАЙСТЕРНІСТЬ, КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ, ВПРОВАДЖЕННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ПРОЕКТІВ, А САМЕ ГОЛОВНЕ ЛЮБОВ ДО ДІТЕЙ ТА ПОВАГУ ДО КОЛЕГ.

    ОтветитьУдалить