Виховна робота


                                             Дітей непросто у житті ростити,
                                              Непередбачуваний світ летить…
                                    Дітей навчити треба вміти
                                                      В нім праведно й не віртуально жить.



  


                       Виховний захід на тему:"Україно, ми твоя надія!"


              Виховний захід на тему: "День пам`яті та примирення"


 


     Виховний захід на тему:
               "Ми Шевченка славить будем та ніколи не забудем"




          Виховний захід на тему: "Дарують мудрість дітям книги"



                             
                                  Виховний захід "День Святого Миколая"


                 Виховний захід на тему: "Кожна дитина має право"
 
                    

                 Виховний захід на тему : "Україна - матуся моя!"
         


                                                                Свято "День вчителя"

                                              "Чисте довкілля". Челендж.

                              Виховний захід "Усе починається з мами"

 

                                 Посвята у дитяче об'єднання  "Краяни"

                 Свято Андрія : традиції, звичаї та народні прикмети.

                        Виховний захід на тему:  "Шляхами духовності"

        Година спілкування "Збережи  природу  для мене, 
                            для себе і для всього народу"



                  Фотогалерея усного журналу 
 на тему:"Традиції та звичаї українського народу"

























КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ

Використовуйте привабливі фрази при спілкування

Учням приємно чути:                                 Учням неприємно чути:


                                         - "Доброго ранку!"                                        - "Стережіться!"

                                         - "Вітаю"                                                          - "Це у вас не спрацює!"
                                         - "Я ціную вашу допомогу"                        - "Непогано, як для дівчиська!"
                                         - "Розкажіть мені про це"                           - "Мені байдуже, що ви робите!" 
                                         - "Чи можу вам допомогти?"                     - "Ти не можеш цього зробити"
                                         - "Буде саме так, як я сказала!" 

Робіть привабливі вчинки

                      Учням подобається:                                    Учням не подобається: 

                                        коли вчитель:                                                          коли вчитель:
                                     - усміхається;                                                          - часто поглядає на свій годинник;
                             - вміє вислухати;                                     - позіхає;
                             - притримує двері, коли заходить          - не закриває за собою двері;
                               чи виходить із класу;                             - глузує;
                             - піднімає великого пальця                     - забуває про важливі для дітей дати;
                               (знак "все добре" або "класно")           - штовхається.
                             - надсилає учням вітальні листівки.

Створюйте привабливий інтер'єр у класній кімнаті

                                                        Учнів приваблює:                                      Учнів відштовхує:
                                        - свіжопофарбовані стіни;                             - відсутність рослин;
                                        - живі рослини;                                                 - темні коридори та стіни класу;
                                        - охайна наочність;                                          - графіті;
                                        - зручне розміщення столів та шаф;          - розламані старі меблі;
                                        - цікаво облаштований                                  - розкидана їжа;
                                          вчительський стіл;
                                       - провітрений клас;                                           - важке повітря.

Висловлюйте думки, що робитимуть Вас привабливими для учнів

                                              Привабливі думки:                       Непривабливі думки (щодо себе):
                                      - "Робити помилки - це нормально";         - "Чому я така (такий) дурний?";
                                      - "Я можу навчитися це робити";                - "Я ніколи не знаю. що робити!";
                                      -"Іноді мені потрібно подумати,                  -"Я так повільно думаю".
                                                                             що робити".




Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
·       Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
·       Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·       Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·       Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об'єднань.
·       Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
·       Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
·       Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·       Робота з батьками, індивідуальний вплив.





 Зміст роботи класного керівника
*   Вивчення учнів.
*   Об'єднання учнів у колектив.
*   Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
*   Робота з батьками та громадські­стю.
*   Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
*   Співпраця із шкільним психологом.
*   Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
*   Індивідуальна робота з учнями.        
*   Побудова системи виховної роботи в класі.
*   Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
·         з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
·         проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·         проводити індивідуальну роботу з учнями;
·         контролювати зовнішній вигляд учнів;
·         контролювати харчування.
 Щотижня:
·         організовувати чергування по класу;
·         проводити класні години;
·         перевіряти щоденники;
·         проводити заходи у класі за планом роботи;
·         працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
·         контролювати виконання доручень;
·         організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·         працювати з батьками;
·         працювати з вчителями, що викладають у класі;
·         проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
·         проводити класні збори;
·         проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·         відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·         тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·         контролювати стан підручників;
·         зустрічатися з батьківським активом;
·         відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
·         оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·         заповнювати табелі успішності;
·         проводити батьківські збори;
·         брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·         аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·         складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
·         аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
·         проводити відкритий виховний захід;
·         оформляти особові справи учнів;
·         оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·         працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·         писати характеристики (за необхідністю).

1 комментарий:

  1. Була на ваших заходах. Учні активні, творчі, справжні патріоти своєі країни.

    ОтветитьУдалить