Дітей непросто у житті ростити,
Непередбачуваний світ летить…
Дітей навчити треба вміти
В нім праведно й не віртуально жить.

Виховний захід на тему:"Україно, ми твоя надія!"
Виховний захід на тему: "День пам`яті та примирення"
Виховний захід на тему:
"Ми Шевченка славить будем та ніколи не забудем"
Виховний захід на тему: "Дарують мудрість дітям книги"

Виховний захід "День Святого Миколая"
Свято "День вчителя"
"Чисте довкілля". Челендж.
Виховний захід "Усе починається з мами"
Посвята у дитяче об'єднання "Краяни"
Свято Андрія : традиції, звичаї та народні прикмети.
Виховний захід на тему: "Шляхами духовності"
Година спілкування "Збережи природу для мене,
для себе і для всього народу"
для себе і для всього народу"
Фотогалерея усного журналу
на тему:"Традиції та звичаї українського народу"










КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ
Використовуйте привабливі фрази при спілкування
Учням приємно чути: Учням неприємно чути:
- "Доброго ранку!" - "Стережіться!"
- "Вітаю" - "Це у вас не спрацює!"
- "Я ціную вашу допомогу" - "Непогано, як для дівчиська!"
- "Розкажіть мені про це" - "Мені байдуже, що ви робите!"
- "Чи можу вам допомогти?" - "Ти не можеш цього зробити"
- "Буде саме так, як я сказала!"
Робіть привабливі вчинки
Учням подобається: Учням не подобається:
коли вчитель: коли вчитель:
- усміхається; - часто поглядає на свій годинник;
- вміє вислухати; - позіхає;
- притримує двері, коли заходить - не закриває за собою двері;
чи виходить із класу; - глузує;
- піднімає великого пальця - забуває про важливі для дітей дати;
(знак "все добре" або "класно") - штовхається.
- надсилає учням вітальні листівки.
Створюйте привабливий інтер'єр у класній кімнаті
Учнів приваблює: Учнів відштовхує:
- свіжопофарбовані стіни; - відсутність рослин;
- живі рослини; - темні коридори та стіни класу;
- охайна наочність; - графіті;
- зручне розміщення столів та шаф; - розламані старі меблі;
- цікаво облаштований - розкидана їжа;
вчительський стіл;
- провітрений клас; - важке повітря.
- живі рослини; - темні коридори та стіни класу;
- охайна наочність; - графіті;
- зручне розміщення столів та шаф; - розламані старі меблі;
- цікаво облаштований - розкидана їжа;
вчительський стіл;
- провітрений клас; - важке повітря.
Висловлюйте думки, що робитимуть Вас привабливими для учнів
Привабливі думки: Непривабливі думки (щодо себе):
- "Робити помилки - це нормально"; - "Чому я така (такий) дурний?";
- "Я можу навчитися це робити"; - "Я ніколи не знаю. що робити!";
-"Іноді мені потрібно подумати, -"Я так повільно думаю".
що робити".
- "Я можу навчитися це робити"; - "Я ніколи не знаю. що робити!";
-"Іноді мені потрібно подумати, -"Я так повільно думаю".
що робити".
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
· Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
· Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
· Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
· Вивчення учнів, учнівських колективів та об'єднань.
· Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
· Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
· Розвиток особистості, її творчого потенціалу.










Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
· з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
· проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
· проводити індивідуальну роботу з учнями;
· контролювати зовнішній вигляд учнів;
· контролювати харчування.
Щотижня:
· організовувати чергування по класу;
· проводити класні години;
· перевіряти щоденники;
· проводити заходи у класі за планом роботи;
· працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
· контролювати виконання доручень;
· організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
· працювати з батьками;
· працювати з вчителями, що викладають у класі;
· проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
Щомісяця:
· проводити класні збори;
· проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
· відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
· тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
· контролювати стан підручників;
· зустрічатися з батьківським активом;
· відвідувати учнів удома.
Один раз за семестр:
· оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
· заповнювати табелі успішності;
· проводити батьківські збори;
· брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
· аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
· складати план роботи на канікули.
Один раз на рік:
· аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
· проводити відкритий виховний захід;
· оформляти особові справи учнів;
· оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
· працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
· писати характеристики (за необхідністю).
Була на ваших заходах. Учні активні, творчі, справжні патріоти своєі країни.
ОтветитьУдалить